Skip to main content

Tarixçəmiz

Son 40 ildə Turizm Ticarətini dəyişdirdik!

Ümumi baxış

Travelport 2006-cı ildə qlobal səyahət sənayesinə geniş mərkəzli bir xidmət xidmətləri təminatçısı olaraq yaradıldı, lakin səyahətdə köklərimiz 1971-ci ildə dünyanın ilk kompüterləşdirilmiş hava yolu rezervasiya sistemlərindən (CRS) yaranmışdır. Bu sistemlər qlobal paylanma sistemlərinə (GDS) çevrilib və bu gün aviaşirkətlərə və bir çox digər səyahət təminatçılarına, habelə dünyada turizm agentlikləri, korporasiyalar və proqram təminatçılarına xidmət göstərir.

Apollo CRS-i 1971-ci ildə tətbiq edən United Airlines idi. On beş il sonra, Apollo Travel Services United-in müstəqil bir filialı oldu və Covia™ olaraq dəyişdirildi. 1987-ci ildə Covia, öz biznesində 50 faizlik bir payı bir aviaşirkətə sataraq bu əməliyyatla Galileo ortaqlığı meydana gəldi. Galileo 1997-ci ildə New York Birjasında siyahıya alınmış və 2001-ci ildə Cendant Corporation tərəfindən alınmışdır.

2006-cı ildə yeni yaradılan müstəqil qrup Travelport-un qlobal səyahət sənayesinə dəyər təklifini gücləndirmək və sənayedə aparıcı platforma və texnologiyalarını inkişaf etdirmək üçün strateji satınalmaları davam etdirdi. Əsas satınalmalara 2007-ci ildə Worldspan GDS və 2010-cu ildə Sprice™ metasearch sistemi daxil edilmişdir. 2009-cu ildə Travelport səyahət sənayesi üçün inteqrasiya edilmiş ödəmə həllərinin aparıcı tədarükçüsü olan eNett ™ müştərək müəssisəsi ilə əməkdaşlığa başladı.

Gulliver's Travel Associates ("GTA") biznesimizin satışını 2011-ci ilin may ayında başa çatdırdıq.

2011-ci ilin iyul ayında səyahət dəyər zəncirində tendensiyalara, təsirsizliyə və qarşılanmayan ehtiyaclara yönəlmiş korporativ strategiyamızda bir dəyişiklik oldu. O dövrdə, işimizi ənənəvi GDS-dən yeni nəsil səyahət ticarət platformasına çevirmək üçün yeni beş illik strategiya müəyyən etdik.

2013-cü ildə üç fərqli həll yolu - Travelport Aggregated Shopping, Travelport Ancillary Services və Travelport Rich Content and Branding -dən ibarət yüksək səviyyəli Travelport Merchandising Platformamızı istifadəyə verdik.

Strategiyamız 5 əsas sahə üzərində qurulur: rəqibsiz məzmun, güclü satış, ödəmə yenilikləri, açıq platforma və yeni iş modelləri.

İmkanlar

Biznesinizi inkişaf etdirməyə hazırsınız?

Hava yolları üçün həllərimiz haqqında daha çox məlumat əldə etmək üçün elə bu gün bizimlə əlaqə saxlayın